Mån 9/8 -Sömn-

Men åh, vad seg jag var i benen idag när jag var ute och gick. Trodde knappt jag skulle orka hem. Så går det när man latat sig i flera veckor.

Magnus mådde jättedåligt inatt så han stannade hemma idag. Då vet man att det är illa, när han missar jobbet. Men han verkar mycket piggare nu i alla fall. Bra! Jag blir ju orolig för min man.

Imorgon kommer Siri och stannar någon dag, det ska bli jättekul! Roligt för Amanda att få någon att leka med också. :)

Annars har vi inte så mycket planerat för veckan, vi tar det som det kommer.

Amanda verkar vilja ändra sina sovtider, de senaste dagarna har hon bara velat sova en gång på dagen, på eftermiddagen. Men hon har istället somnat lite tidigare på kvällen (ca halv nio-nio) och det är ju bra. Alla andra barn verkar somna 18:30 eller senast 19. Om Amanda somnar vid 21 tycker vi att det är tidigt. Men barn är ju olika. :)

Nu ska jag sätta på Amanda pyjamasen och mysa lite innan hon förhoppningsvis somnar. Hon är så go nu, pussas och kramas i mängder! Älskade skrutten!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0