Mån 16/8 -Hemmapyssel-

Igår var vi hemma och grejade. Rensade ogräs (gör vi nåt annat?), drog upp den sista rabarbern, lekte ute.

Idag tog jag och Amanda och städade på förmiddagen. Vilket innebär att jag städar och Amanda hänger efter och försöker fånga dammsugaren. När vi var klara var vi båda helt slut, Amanda la sig ner och somnade nästan direkt. Jag var himla nära att göra det samma, men bestämde mig för att göra något kul istället. Så jag plockade fram några gamla lampskärmar och två små gardinkappor som jag fått av farmor och gjorde nya lampskärmar till sovrummet. Blev helt okej tycker jag, men det återstår ju att se vad Magnus tycker.


Återvinning...

-0,4 grader hade vi inatt. Snart är det tamejtusan vinter igen. Fast jag börjar redan se fram emot julen. :)

/M

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Men fyfan vad vacker lampskärm!! Jag vill också ha en sån fin fin fin!!! Du är bra händig du! Kram

2010-08-22 @ 21:27:46
Postat av: Marja

Tack vad gullig du är! :) Kram!

2010-08-24 @ 11:42:23
URL: http://marjasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0