Fre 13/8 -Fredag-

Hade en seg natt med lite sömn. Fast Amanda sov rätt bra så det var inte hennes fel. Har varit så seg idag så jag vet inte vad. Jag skyller på tanden.

Mamma har varit på besök idag, mys som vanligt. Amanda busar på, ett riktigt charmtroll är vad hon är.

Efter middagen gick Magnus över till grannen på fredagsöl. Jag och Amanda gick dit en stund senare. A fick äta jordgubbar, hon lärde sig direkt att lyfta på nätet och plocka själv, farligt, haha! Tidigare på dan var vi ute i vår trädgård och åt smultron, hallon och röda vinbär. Mums för liten tjej. Fast hon vill bara ha mer och mer, finns som inget stopp i hennes lilla mage.

I morgon skulle Siri vara barnvakt så jag och Magnus kunde gå ut och äta. Hade årsdag i veckan och det måste ju firas (förra året glömde både jag och han, men vi var ju lite förvirrade då). Hur som helst så har Siri blivit lite förkyld så vi får se hur det blir.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0