Tors 29/4 -Nya matupplevelser 2-

Nu är Amanda nästan sitt vanliga jag igen, bara mycket snorigare. Vi har lekt och busat hela dagen.
Ni som följer bloggen kanske kommer ihåg när jag gjorde broccolipuré till Amanda i vintras? Hon tyckte verkligen inte om det och allt ligger kvar i frysen. Idag fick hon smaka broccoli fast i bukettform och det tyckte hon var jättegott. Hon sträckte sig efter Magnus tallrick och ville ha mer hela tiden. När det var slut på hans tallrick vände hon sig mot min och ville ha. Tror vi ska börja ge henne mer mat i bitar och mindre puré, hon verkar gilla bitarna bättre och att äta själv. Fast det tar ju lite längre tid och blir bra mycket kladdigare. Men då får hon ju något att roa sig med när vi äter.

I morgon är det ju Valborg som ni vet, vi tänkte gå och kika på majbrasan, den tänds nämligen på en barnvänlig tid, 18:30.
Sen är det helg igen, skönt! Veckorna går ju galet fort!


Förhoppningsvis hinner jag sy lite i helgen...

Nu ska jag kolla på Lyxfällan.

/M



Kommentarer
Postat av: anneli

kollade också på lyxfällan:)

majbrasan här inne i stan tänds så sent:(

2010-04-29 @ 23:43:05
URL: http://annelimedi.blogg.se/
Postat av: Irma

Vilka söta tyger!

2010-05-01 @ 14:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0