Tors 1/4 -Skärtorsdag-

Oj, vad tiden går, hinner ju inte med någonting.

Sitter vid nya datorn, som Magnus kopplade in idag. Än så länge fungerar den fint!

Har precis skickat iväg en beställning till H&M, sommarkläder, så underbart! Nu måste jag bara se till att jag kommer i det jag beställt också. Har varit väldans onyttig det senaste, men nu efter påsken måste det bli ändring på det. Svårt att beställa till Amanda, vet ju inte vilken storlek hon kommer att ha i sommar. Jag beställde i alla fall mest kläder som fungerar både i sommar och till hösten och då i storlek 80. Så få vi väl se närmare sommaren vilken storlek hon har så kan vi köpa klänningar och sånt då.

Amanda har börjat äta som en hel karl, man undrar hur allt får plats i den lilla kroppen, ändå hade hon gått ner i vikt när vi var och vägde i måndags. Bara minus 30 gram, men ändå. Men det är klart, rör man sig hela tiden så fastnar inte så mycket. Hon hade i alla fall växt lite på längden, 70cm är hon nu.
Hon har blivit så himla mysig mot mig sen vi slutade amma, kommer och klättrar upp i mitt knä och gosar. Det är underbart. Förut var det ju bara Magnus som gällde, hon kröp efter honom överallt och gick han in i ett annat rum kröp hon runt och grät och letade efter honom. Sötaste lilla vännen!
Annars roar hon sig med att gå runt längs möbler och prata/ropa som bara den. Härom dagen sa hon "-Mamma", fast jag tror att det var mer än tillfällighet att det blev just det än att det var meningen. Men det lät himla fint och jag blev glad!

Nu är det snart läggdags för mig. Önskar er en Glad Påsk tills vi hörs nästa gång.

/M

Kommentarer
Postat av: siriamanda

Grattis till den nya datorn! Ni slog väll till på en modell som har ljud ;P

2010-04-02 @ 11:09:52
URL: http://siriamanda.blogspot.com/
Postat av: Marja

Tack! Den har faktiskt både ljud samt att man kan gå ut på internet med den! Det du. :)

2010-04-02 @ 16:41:58
URL: http://marjasoder.blogg.se/
Postat av: Mariann

Såklart det inte var en tillfällighet! Hon sa MAMMA! :) Haha, ta vara på det! :) kram

2010-04-03 @ 11:15:07
URL: http://mariann.blogg.se/
Postat av: Marja

Okej då, hon sa -Mamma! :D Vilken duktig tjej att välja det som första riktiga ordet. :)

2010-04-05 @ 12:02:56
URL: http://marjasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0