Tis 20/4 -Utan stöd-

Igår beställde jag tyger, hoppas de hinner komma innan helgen. Säkert inte, men det vore kul! Speciellt som jag hörde rykten om att det skulle bli snö i helgen (blä!) och då passar det ju att sitta inne och pyssla.

Idag har vi haft besök av mamma/mormor, jättekul! Vi gick och mötte henne vid bussen och sen hälsade vi på hästarna. Amanda pratade med en av hästarna som kom fram till stängslet och hälsade på oss. Spännande för en liten tjej! Sen var det lek och mys hela dagen.
Hon står utan stöd längre och längre stunder nu, innan hon kommer på sig, då tar hon snabbt tag i något eller sätter sig ner. Problemet är ju att hon är så sprallig, gärna står och hoppar tex och det är ju svårt om man inte håller i något, så bra balans har hon inte än. :)

Nu borde jag skriva en middagslista eftersom vi ska handla i morgon. Och så måste jag packa skötväskan eftersom vi ska iväg ganska tidigt i morgon. Vi ska på en liten utflykt och det ska bli så roligt!

/M

Kommentarer
Postat av: siriamanda

Utflykt! Vad spännande! :)

2010-04-21 @ 13:00:53
URL: http://siriamanda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0