Tis 13/4 -Sötsug-

Vi kör på som vanligt och leker och myser hela dagen. Amanda har precis somnat på en kudde på golvet här bredvid, helt slut. :)
Ikväll tänkte jag gå ut på en promenad, hoppas det inte blir regn bara, det har sett misstänkt ut hela dagen.

Imorgon ska vi åka till stan, har kollat ut en buss med barnvagnsplats. Hoppas bara att det inte är många med barnvagn/rullstol/rullator som tänkt åka med så vi inte får plats. Har några småsaker att köpa, bland annat tunnare vantar till Amanda. Sen tänkte jag försöka hitta en dropin-tid hos någon frisör. Men mest ska vi ju umgås!

Jag måste plocka ur åkpåsen ur vagnen, känns som att det kommer bli väldigt varmt för skrutt annars. Tycker det är svårt att veta hur vi ska klä Amanda nu, lika var det i höstas. Men det är väl bara att prova sig fram och sen känna efter om hon verkar frysa eller svettas. Mest troligt är nog att jag sätter på för mycket kläder...

 
Mmm....

Idag är jag väldigt sötsugen! Men jag nöjer mig med att dreggla över de här bilderna på de goda blåbärsmuffinsarna jag gjorde när jag och Magnus fyllde år.
Är väldans hungrig också och Magnus ringde nyss, han kommer inte hem förrän om en och en halv timme. Typiskt. Längtar efter middag! Idag blir det lax, potatis, kall sås och ångkokt broccolli. En av mina favoriträtter mums!

/M

Kommentarer
Postat av: Mariann

Meen nu blev jag ju sötsugen också! Vi kan väl fika på stan någon dag? Men helst efter FP utbetalningen ;)

2010-04-13 @ 17:24:09
URL: http://mariann.blogg.se/
Postat av: anneli

Ja visst är det svårt att veta hur man ska klä dom små?wilmer får ibland ha overallen ibland sin vindjacka med fleece under,har sett en skitsnygg skinnjacka för småbarn som jag skulle vilja köpa till han på hm

2010-04-14 @ 10:09:15
URL: http://annelimedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0