Sön 18/4 -Inspirerad-

Åh, jag blev så inspirerad igår kväll när jag kikade i trädgårdsböcker. Blev tvungen att börja skissa lite på vår trädgård och börja planera för vad som ska göras i sommar. Det blir inte så mycket, vi har ju en hel del annat att göra också. Men fixa landen ska vi i alla fall göra. Och göra en perennrabatt längs sidan på ena landet.
Kunde inte somna i natt för jag hade så mycket att tänka på, så jag låg vaken till runt halv två.

På förmiddagen idag har jag varit ute i trädgården. Har plockat spik och annat skräp runt huset och där uteplatsen varit, fyllde en halv sopsäck! Sen mätte jag trädgårdslanden och gick runt och filosoferade och småfixade. Inget superhärligt väder direkt, både hagel och snö samt väldigt blåsigt. Men när jag var nära väggen och solen sken var det riktigt skönt ändå.

När jag kom in låg Magnus och Amanda och sov så då satte jag mig och skissade lite mera. Sen var det dags för lunch. Magnus är ute just nu och gräver upp de gjutna stolparna som uteplatsen vilade på. Världens starkaste Magnus. :)

Nu ska jag leta perenner på nätet...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0