Sön 11/4 -Solig söndag-

Ser ut att bli ännu en fin dag, hoppas vi hinner vara ute lite också.

Annars ser dagen ut som följer, när Amanda ätit lunch ska vi åka till stan. Jag och Magnus tänkte äta något där, sen ska vi åka till Torvalla och hämta upp svärfar för att skjutsa honom till flyget.
Tänkte gå en tur i eftermiddag eller i kväll, vi får se.

Jag har i alla fall gått ner ett kilo sedan i tisdags. Och då har jag ju ändå knappt gjort något, bara struntat i sötsaker, förutom igår då det blev både glass och choklad. Jag äter fortfarande lika mycket (typ dubbelt så mycket som alla kvinnor jag känner), så jag svälter absolut inte. :) Motiverande i alla fall att det går åt rätt håll. Lite motion på det här så!

Ja, då vet ni vad vi gör idag. Vi hörs!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0