Ons 29/4 -Sjukt-

Vår lilla tuss hade en jobbig natt. Hon sov mellan mig och Magnus och jag låg vaken nästan hela tiden fram till klockan halv fem. Hon vaknade ofta och var jätteledsen. Var uppe och kollade tempen vid två, då hade hon 39,5. Gav en alvedon och satt sen med henne i famnen länge. Det var så mysigt, fast jag var trött som bara den. Vid kvart över fyra klev Magnus upp med Amanda och hon fick leka lite innan de båda somnade om.
Såklart fick vi stanna hemma idag, vill inte åka iväg när skrutt mår så här. Under dagens lopp har hon blivit piggare och nu på kvällen har hon ätit normalt (till och med mer än vanligt) och febern är borta. Skönt!

På eftermiddagen tog jag en cykeltur in till Krokom och hämtade paketet. Oj, vad jobbigt det var att cykla, första gången sen förrförra sommaren. Mjölksyra i benen!
Och vad vuxet det ser ut med barnsits på cykeln! :)

Nu ska jag mysa lite med Amanda innan hon somnar och sen borde jag ta itu med min deklaration. Det blir en strulig en, suck.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0