Fre 16/4 -Födelsedag-

I dag fyller min bästaste Siri år! 23 för att vara exakt. Ojoj! Vi missar tyvärr kalaset men det var nog inte så barnfamiljsvänligt heller. :)

Paketet vi hämtade igår innehöll saker som var rätt storlek faktiskt, utom skorna som var för stora så de får jag byta. Passade på att beställa ett par skor till Amanda när jag registrerade bytet. Liknar mina, fast de är finare och dyrare... Grymt svårt att veta storleken, hur fort växer bebisfötter? Jag köpte den minsta som fanns och det var storlek 19.

Idag har vi hållit oss inne, trist väder ju. Blåst och en rejäl hagelskur på eftermiddagen. Men det ska ju tydligen bli snöblandat regn i morgon...

Har letat efter hissgardiner som passar måtten på våra fönster, men det finns inte. Så nu tänkte jag sy själv i stället. Kollade tyger idag och hittade massor av fint! Har bestämt vad jag ska klä om kökssoffan med, när jag målat den och så hittade jag ett jättefint tyg som jag ska sy kuddar av till soffan. Blir så inspirerad, vill ha tygerna här direkt så jag kan sätta igång.

I helgen ska jag nog försöka att plantera om mina stackars blommor. Det var flera år sedan det hände senast och det syns...

Annars har vi inte planerat något för helgen än, men det blir väl en massa stök här hemma. Det finns alltid något att göra har jag märkt. :)

Trevlig helg!

/M

Kommentarer
Postat av: siriamanda

Weeii! Tack fina du! Men jag förstår inte riktigt vad du menar, jag är hemkommen från efterfesten nu (05:00)..hur skulle inte det va bra för amanda? ;)

2010-04-17 @ 05:11:21
URL: http://siriamanda.blogspot.com/
Postat av: Marja

Det är mest mig och Magnus jag tänker på... ;)

2010-04-17 @ 20:35:56
URL: http://marjasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0