Söndag 15 november

Inatt åt Amanda bara en gång, skönt! De senaste två veckorna har hon ätit två-tre gånger per natt. Tror att hon håller på att lägga på sig lite reserver. Och det gör ju inget, hon är ganska smal för att vara bebis. :)

Håller på att packa lite grejer, men det var trist, en massa jobbiga prylar som är svåra att packa. Det är nu man önskar att man bara hade fyrkantiga grejer som lätt går ner i lådor. Gärna av bomull också så det blir lätt att bära. Sen måste jag gå igenom köket ordentligt och se vad vi ska ha kvar egentligen. Vi har köpt en ny servis så vi behöver göra oss av med en del gammalt.
Om två veckor ska vi flytta, till ett hus det inte går att bo i, suck! Just nu undrar jag varför jag alltid varit så sugen på hus, det verkar bara innebära en massa problem. Men det blir väl bättre, så småningom...

Dags för tvättstugan. Försöker att tvätta alla textilier innan jag packar, men det är ju inte så lätt att hinna med då vår lilla tjej fixar fram en hel del tvätt.

Så, nu har jag ingen tid att sitta här och beklaga mig längre. Tvätt och packning!
Vi har i alla fall bokat in flyttstädning, det ska bli otroligt skönt att slippa den!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0