Söndag 1 mars

I fredags fick vi vår barnvagn, wiiee!! Jo, visst lite tidigt, men det var ett himla bra erbjudande just nu så då slog vi till. Ägnade nästan hela kvällen till att sätta ihop den, det var ju liksom inte bara att trycka dit liggdelen så var det klart. Men nu sitter den i alla fall ihop och är så himla fin. Har provkört några varv i lägenheten och längtar tills mini kommer ut så vi får prova på rikigt.



Såhär ser den ut med liggdelen på...

Igår var vi hos farmor, följde med henne och kollade på en lägenhet, som faktiskt var väldigt fin. Till och med farmor som är väldigt kräsen blev himla förtjust i den, så vi kanske ser en ljusning i husfrågan!
Sen blev det fika och pratstund innan vi återvände till storstan.

På kvällen kom Siri och kollade på schlager. Måste ju säga att startfältet inte alls var bra, den här gången heller. Fast man ska väl inte vänta sig något annat heller antar jag.

I morse var vi och åt hotellfrukost med Daniel och Ida. Underbart! Åt så jag trodde jag skulle spricka. Rekommenderar verkligen att ni tar en hotellfrukost i bland, även om det kostar en slant så är det så gott, trevligt och skönt att slippa plocka fram och plocka bort. Och utbudet sen...mmm....lyxigt!
När vi kom hem somnade jag på soffan (av mätthet tror jag), när jag vaknade så åkte vi en sväng till Barnens Hus, de hade nån bebisvecka nu med olika erbjudanden på bebisprodukter. Köpte en amningskudde och tittade på en massa annat, bilbarnstol tex. Känner mig fortfarande som jag inte riktigt hör hemma bland alla de där grejerna...

 Magnus testar amningskudden, den fungerade väldigt bra.... :D

Avslutar med en magbild, har vi vuxit?



/M

Kommentarer
Postat av: mamsen snart momsen

Jättefin vagn som verkligen ser ut somenvagn också. Skall bli så roligt att få stoltsera runt med den.

Kram

2009-03-01 @ 19:45:45
Postat av: Madeleine Mattsson

åh vad kul! Jättefin vagn, fräscht med rött! Och du är ju så fin, magen är ju jättefin...inte alls stor tycker jag, hajjar inget om de som tycker sig tro att du skulle ha tvillingar???? Kraam

2009-03-02 @ 08:50:55
URL: http://mattssonmadeleine.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Men fantastiskt fina gravida människa! Tänk om man själv hade sett ens hälften så fräsch ut som gravid...

Vilken jättefin vagn! :-)

Kram!

2009-03-06 @ 13:24:38
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/
Postat av: Marja

Vad gulliga ni är!

Men Lotta, jag kan garantera att jag inte känner mig så fräsch alla dagar när jag lufsar runt i stora Willys-kläder, där det ser ut som jag gått upp typ tio kilo i vikt.



Kramar!

2009-03-07 @ 17:44:58
URL: http://marjasoder.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Jag såg bilder på dig och Magnus i mammas mobil. Du är den finaste gravida människan i hela världen!

Åh vad jag skulle vilja bo i Ösd nu och mysa med den goa magen! :-)

2009-03-13 @ 17:34:24
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0