Lördag 21 mars

Äntligen blev det helg igen. Var riktigt segt att jobba i går. Hängde med Siri efter jobbet, träffade storebror en liten sväng = han skjutsade oss till Videoteket och sen till Subway. Kikade på film och åt godis, men det blev en tidigt kväll. Siri gick hem vid halv nio tror jag och då gick jag och la mig direkt. Tröttast!

Idag var jag ut på stan en stund, men det var inte så kul. Orkade inte ens shoppa, var bara så himla slö. Kom hem och var ashungrig, så det blev en sväng ner på Hemköp. Blev grillad kyckling, åt väl upp halva under tiden jag rensade, potatissallad, ciabatta och grönsaker. När jag hade ätit somnade jag på soffan och sov väl en två timmar ungefär. Sen kollade jag på en till film som jag hyrde i går, en liten snyftare.

För övrigt har jag mest legat och tittat hur magen skumpar när bebisen sparkar, det känns skönt att jag aldrig är ensam längre, har ju lilla bebis med mig jämt. Och varje gång den sparkar tänker jag direkt "vad vill du lilla vän?". Hur ska det bli när den kommer ut? Jag kommer att komma springande vid minsta lilla pip. :)

Det har gått rätt bra att vara själv hemma och tiden har gått fort, men nu ska det bli så skönt att få hem min man igen! Han är i Stockholm nu och i morgon mitt på dagen kommer han, längtar!

Nog dags att besöka sängen nu, men jag kanske måste äta något innan, åt middag vid tre så inte konstigt att jag börjar bli hungrig igen.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0