Tisdag 30 juni

Tänkte det var bäst jag uppdaterar så ni inte tror att vi är på BB. Har märkt att det är bäst att vara kontaktbar konstant, annars drabbas mina anhöriga av någon slags bebisfrossa. Men det är väl så det ska vara? :)

Var hos barnmorskan i går, en ny då den vanliga är på semester. Hon sa att bebisen ligger väldigt långt ner nu och att den vridit sig åt sidan. Hon uppskattade även födelsevikten till ca 3,5kg, en medium alltså, men det beror ju såklart på hur länge den tänker stanna kvar där inne.

Var och köpte fyra böcker i går (pocket på halva priset) så nu har jag att göra en stund. Köpte även två liter jordgubbar som jag smällde i mig på en gång jag kom hem, mums!
Hade jätteont i magen i går, så jag blev tvungen att stanna och vila på en parkbänk på väg hem från stan, känns ju något löjligt. Satt och pratade med mamma i telefon i typ en kvart och sen gick jag resten av vägen hem, ca tre minuters promenad. Men, jag gör som min bm säger, lever efter tillståndet jag befinner mig i.

Nu ska jag fixa lite käk (är konstant sugen på mat, tur det är så varmt att jag inte orkar äta lika mycket som jag skulle vilja) och sen blir det läsning och benen i högläge. Har även fått jättesvullna fötter nu, det ser himla roligt ut, men är inte så bekvämt.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0