Tisdag 14 juli

BF+10 och ingen bebis på gång som det verkar....
Och helt plötsligt är det bara en dag kvar till den dagen Magnus trodde på, så kanske får han rätt. Jag hoppas det, för nu börjar jag helt klart bli lite less på det här. Vill ju få träffa den där lille/a krabaten nu och se vem det är. Idag har den i alla fall varit väldigt lugn så kanske håller den på att ladda upp inför att födas.

Var i huset i går och kollade på Magnus när han jobbade, han har rivit och grejat som en tok. Så nu börjar det bli dags att börja fixa till i stället, det roliga alltså! Ska lägga upp bilder senare så ni får se före och efter. Pratade även med han som vi tänkte anlita för att kakla badrummet, han trodde att han skulle kunna börja i slutet på september eller början på oktober typ. Rätt långt fram, men då hinner vi ju komma på hur vi vill ha det i alla fall. Förhoppningsvis.

Nu skulle vi behöva åka till IKEA och beställa vårt nya kök, men vi vågar inte åka innan bebis kommer ut och vill inte åka när den precis kommit. Men man får hoppas att det inte är så lång leveranstid på det. Köket alltså.

Nej, om jag skulle fixa middag och låta Magnus nörda en liten stund i stället, jag börjar bli rätt less på att sitta här hela tiden...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0