Onsdag 8 juli

Äsch, jag ger upp, bebisen vill helt enkelt inte komma ut till oss...den har nog dömt ut oss som föräldrar redan på förhand och vägrar nu att komma ut.

Idag har vi varit i huset och grejat, rivit ut de inbyggda garderoberna i sovrummet och hallen, plockat ner lister och rivit lite tapeter. Magnus jobbade som bara den, jag satt mest på en stol och höll i verktygen som han inte använde för stunden. Sen fick han gå ut och rensa hängrännorna också, det började nämligen spöregna och då märkte vi att det var som ett vattenfall från alla rännorna. Det var nog inte rensat på väldigt länge där.

När vi kom tillbaka till stan åkte vi och kollade på kakel, klinker, golv och annan badrumsinredning. Vet inte hur vi ska hitta något bra, får nog bli en tur till Sundsvall där de har lite bättre utbud av byggkedjor.

Nu ska jag sätta mig vid tv:n och tjura lite...

/M

Kommentarer
Postat av: Madeleine Mattsson

snaaart snaaart! bra du håller oss uppdaterad!! =)

2009-07-09 @ 12:57:31
URL: http://mattssonmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0