Lördag 4 juli

Bebisen verkar missa sin egen födelsedag, tokigt...

Efter att ha känt mig som världens sunkigaste i flera dagar fick jag nog i går, så jag gjorde en rejäl uppfräschning av mig själv, rakade benen, filade fossingarna, målade tånaglarna (det var jobbigt) och så vidare. Och vilken skillnad det gjorde på mitt humör. Känner mig som en ny människa, även det lite svalare vädret gör ju sitt till. Härligt!

Var och kikade på Daniel och Idas nyinköpta hus, så himla mysigt! Superfina gamla fönster och en härlig trädgård. Idag möttes vi upp på cafét på Brunflovägen för en fika och sen tog vi en sväng för att kolla på kakel, klinker och sånt där. Vi kom väl inte direkt närmre något beslut. Vi hittade ett fint klinker till badrumsgolvet, men det kostade 1039:-/kvm och det var väl lite väl. Över lag så är grejer till badrum löjligt dyra!

Nu ska jag äta vattenmelon och fixa middag.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0