Lördag 11 juli

BF+7

Idag har jag tagit det mycket lugnt, har mest suttit här vid datorn och nördat, lagt ut lite grejer på blocket och så. Magnus har varit i huset hela dagen och fixat. Tur han har något att göra så inte myrorna i brallan tar över helt.

I går kväll var Siri förbi, jag hade fixat en massa gott. Vattenmelon, vindruvor, jordgubbar, chips och en supersmaskig drink som innehöll alla nyss nämnda frukter samt 7up. Mums! Blev ett himla svullande där ett tag, men det var ju mest nyttiga grejer så då gör det ju inget.

Nu kom Magnus hem och jag ska nog lägga mig och vila lite innan det är dags för middag. Hade planerat att göra kyckling i ugnen med klyftpotatis, sallad och bea. Men gissa vad jag är helt otroligt sugen på?! Limpmackor med skivad falukorv och senap...hahaha....

Trevlig kväll på er!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0