Lördag 24 januari

Nej, men visst börjar jag bli lite rund? :)



För er läsare som ännu inte vet (kanske har ni listat ut det nu) så väntar vi bebis! Om allt går bra så är den än så länge beräknad till den 2 juli.  Känns ju helt fantastiskt, roligt, spännande, oroligt, skrämmande och allt på en gång. Och framför allt så svårt att förstå.

Ni som inte vill läsa om barn och sån't som hör till kan ju sluta läsa min blogg direkt, för det är nästan det enda jag tänker på nu och säkert kommer att skriva om också. Bara en liten varning.

Idag var jag och Siri på stan och råkade visst ta en sväng förbi H&M's barnavdelning, det kanske vi skulle ha låtit bli så här i efterhand. Hade egentligen inte tänkt köpa något innan ultraljudet, det gick så där... Kom visst hem med 3 pyjamasar, 3 bodies, 2 par strumpbyxor och 1 par byxor. Oups... Men, jag tänker att det är ju smartare att sprida ut inköpen lite så slipper man lägga ut alltihopa på en gång. Eller hur? :D



Åh, det går ju inte ens förstå att de är så där små...

Nu ska jag hålla mig borta från stan ett tag....

Årets finaste komplimang:
Elma 3 år som trodde att Magnus Samuelsson och hans partner i Let's Dance var Magnus och mig. Åh, underbara lilla tjej, jämföra mig med en smidig, liten dansös och Magnus med världens starkaste man! Jag blev helt rörd när jag hörde det, tänkte åka direkt till Stockholm och ge henne en kram!

Veckans finaste komplimang:
Vilken söt liten mage du har fått! :)

Nu ska jag mysa i soffan och äta lite lördagsgodis.

/M

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Men herregud! Du har ju världshistoriens finaste mage!

Ååh vad jag skulle vilja bo i Östersund nu och få känna på den söta magen!

Du är ju världens finaste!

Kramar! :-)

2009-01-25 @ 15:42:19
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0