Måndag 6 april

Jaha, så sitter man här, inget mera jobb blir det för mig. Har haft ont i nederdelen av magen hela helgen och i går hade jag sammandragningar hela dagen, det gick liksom aldrig över. Pratade med barnmorskan i morse och det blev "jobbförbud". Vila är det som gäller nu. Ska till doktorn i morgon och kolla att allt är bra och troligtvis bli sjukskriven fram till havandeskapsledigheten börjar.  Bebisen sparkar i alla fall som aldrig förr, tror den har ärvt inredningsintresset från sina föräldrar för den verkar möblera om där inne titt som tätt.  :)

Har varit hemma i lite mer än två timmar och är redan rätt uttråkad kan jag säga. Hade ju ändå planerat att jobba den här veckan med och sen börja med alla mina små projekt. Magnus skulle i alla fall förbarma sig över mig och ta med mig ut på lunch i dag. Gullet.

Posten kom alldeles nyss (dagens höjdpunkt?!) och gjorde mig himla glad i alla fall, fick både nya Allt i Hemmet samt en ny tidning som heter Leilas country living, ni vet hon kocken har gjort en tidning nu med inredning, matlagning, bakning, pyssel med mera, måste ju bara vara bra! Så nu ska jag lägga mig på soffan och läsa dom och vila såklart!

Gissar att ni kommer få höra mer från mig nu för tiden, lär ju slå ihjäl en hel del tid framför datorn...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0