Fredag 17 april

Tiden går fort när man är "ledig".

Påsken var jättemysig! Härligt att ha så mycket tid med Magnus. Vi hälsade på familj, åt en massa gott, gick på promenader och bara var. Superskönt!

Veckan har jag fördrivit med föräldraträff, barnmorsketid, sväng på stan och mest vila. Har varit himla trött.

Igår fyllde Siri år så då var jag förbi jobbet med en liten present till henne.

Kallt har det varit nu ett tag, i morse snöade det lite också. Solen och värmen, kom tillbaka!

Aron kom förbi en sväng idag, vi hade ett långt roligt samtal om byggen bland annat innan pappa kom och plockade upp honom igen.

Nu ska jag fräscha till mig lite och gå ner på affären, ska bjuda Siri på middag i kväll, vegetariska fajitas och sen tror jag det blir gino till efterrätt, mums! Måste hitta på någon lunch med, är så hungrig men har ingen inspiration.

Måste även fixa klipptid och det snarast....

/M

Kommentarer
Postat av: Bikthörnan

Bikthörnan är en ny blogg, som fungerar som en biktstol. Där bloggare/människor skickar in ett mail (eller en kommentar) med en bikt (anonymt, eller underskrivet/länk)som sedan kommer upp på bloggen, där man kan få hjälpsamma kommentarer. Bikten kan handla om vad som helst. Välkommen med din bikt. :) /Bikthörnan

2009-04-17 @ 23:58:53
URL: http://bikthornan.blogg.se/
Postat av: Charlotta

klipptid?! Våga inte konkurrera bort mig! ;-) Jag kommer upp v.24, orkar du vänta så länge? ;-) Och snälla, söta Mallajj, fler bilder!!! :-D Förresten så får du skynda dig på att ta reda på vad knodden är för en så jag vet vad jag ska köpa, för butiken med PRESENTEN har utförsäljning :-( (i Lilla Edet kan man visserligen ha utförsäljning hur länge som helst innan man bommar igen, men jag blir så nervööös och orolig att jag inte ska hinna handla där åt bebben!)

Ta hand om er!

kramar!

2009-04-18 @ 00:00:50
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0