Fredag 10 april

Det är konstigt men långfredagen är verkligen lång.

Lyckades hålla mig vaken nästan till halv tolv i går, så då fick jag sova hela natten ända till halv åtta i morse, underbart skönt! Vaknar hellre tidigt så man kan kliva upp och göra något än ligger vaken mitt i natten.

Efter frukost var vi ute på promenad, blev nog runt två timmar, himla skönt. Fint väder var det också. Handlade lite på vägen hem och fixade lunch när vi kom hem. Hann väl knappt äta klart innan jag stensomnade på sängen och sov i typ tre timmar.

Efter det har jag lagat mat, ätit och sen suttit vid datorn och ugglat. Letat efter nån trevlig dessert, vi ska till svärfar på middag på söndag och vi ska fixa desserten. Men nu tror jag att vi bestämt oss efter en idé från Magnus.

Så inte mycket har hänt men jag har haft en underbart rolig dag, förstår knappt hur man kan ha så roligt med någon som jag har med Magnus. Fantastiskt!

Nu ska jag slå en signal till pappa och bjuda dit oss i morgon. :D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0