Lördag 6 september

Idag har vi varit på barnkalas! Detta eftersom världens gulligaste Filip fyllde 1 år i går.

Så här kommer lite bilder på sötnosen, det är i princip omöjligt att få en skarp bild på honom då han aldrig är stilla.



   

Massor av supergott fika och väldigt många brum-brum, som är det enda som gäller just nu för lillkillen.

Träffade Siri sen på jobbet och hon sa "Så mycket som ni tycker om Filip så undrar man ju hur ni kommer bli om ni får egna barn". Jag tror hon antydde att vi skulle bli galna typ. Hahaha.

Så, vad händer mer? Fick stryka mig från årets kick-off i Åre eftersom vi ska åka till Tåsjö då. Det är nämligen dags för Meja att döpas. Kanske blir det en trip till Åre i alla fall, fast jag och Magnus då.

Idag är det superfint höstväder, soligt och lite kall skön luft. Man skulle ju helt klart varit ute på en promenad. Lägger in en fin bild från förra hösten, Badhusparken, 3/10 -07:
 


När jag var mindre hatade jag hösten, men nu gillar jag den väldigt mycket, nästan en favoritårstid. Kanske för att det betyder att snart är det jul. Ni som läser min blogg vet ju att jag är "lite" julgalen. Måste faktiskt anstränga mig för att inte börja längta redan nu. Jag ser verkligen fram emot när jag har ett helt hus att pynta och fixa i. Skulle vilja va en sån som pyntar och donar och lagar mat i flera dagar och sen bjuder hem släkt och vänner på världens mysigaste julfirande. Frågan är dock, kommer jag nån gång ha tid och ork för det? Troligtvis inte, definitivt inte om jag ska fortsätta med det jobb jag har nu, då man jobbar mer och mer, hårdare och hårdare ju närmare julen det kommer. Men, nu skulle jag ju inte tänka på julen utan vänta lite med det....

Well, här har jag inte tid att sitta och nörda. Snart dags att laga middag och sen ska jag ringa till lilla farmor, om hon inte är ute på äventyr. Hon gör mer saker på en vecka än vad jag gör på en månad typ. Danser, utflykter, surströmmingskivor och mycket mera. Galet. :)

/M

Kommentarer
Postat av: Filip Berglund

Älskade Marja!



Jag kommer ej ihåg att jag givit dig tillstånd att publicera bilder på världens snyggaste kille på internet.



Men bara för att jag fick så fina brumbrummar så kan du få mitt tillstånd i efterhand.



Kram

Filip

2008-09-07 @ 19:21:01
URL: http://freewebs.com/husihuahin
Postat av: Marja

Puh! Vilken tur! :)

2008-09-11 @ 14:44:54
URL: http://marjasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0