Torsdag 23 oktober

Magnus har lämnat mig några dagar för en konferens i Sundsvall. Det är tråkigt och jag längtar så tills han kommer hem.

Igår efter jobbet träffade jag Siri för en middag på Max. Sen gick vi hem till mig och gjorde chokladbollar som vi käkade framför Sex and the City-filmen. Men åh, den är ju så bra! Var tårögd hela filmen och grät lite då och då. Måste lyckas övertyga M om att vi ska se den igen i helgen...
Efter filmen var det Grey's Anatomy, som jag trodde skulle vara mycket mer dramatiskt när man sett trailern, men det var bra ändå. Så småningom, typ 20 i elva gick Siri hem och jag hoppade i säng. Kunde dock inte somna på jättelänge utan vände och vred till klockan var typ tolv. Suck. Lagomt kul när väckarklockan ringer halv fem... Har varit lite lättirriterad idag, men det gick bättre än väntat. Slutade ju tidigt också, så det var skönt.

Var på stan en sväng efter jobbet och köpte stickor och hämtade ett paket, sen gick jag hem och somnade till på soffan.

I morgon kommer M hem!! Jag ska krama och pussa på honom hela kvällen!

Nu blir det Pucko och inredningstidningar (julnumren börjar komma nu, jippi!).

Snart helg!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0