Födelsedagsvecka

Jaha, då har det gått ytterligare ett år av mitt liv. Tiden går fort och nu är jag redan 24 år. Ojoj.
Fick en himla roliga present av mamma, hon hade renskrivit dagboksanteckningar om mig från jag föddes tills jag var runt sju år och gjort en liten bok av det. Jätterolig läsning, skrattade högt för mig själv åt vissa saker. Syster Karin hade skickat blommor, jättegulligt. Fick en rolig, digital fotoram av Magnus, i morgon måste jag lägga in några bilder på den.

I morgon blir det nog en liten sväng på marknaden, sen måste jag hem och baka morotskaka och svänga ihop marängsviss innan pappa, Aron och Irma kommer förbi på fika.

Nu ska "gamlingen" gå och lägga sig, jag är astrött!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0