Måndag 23 juni

I fredags bjöd vi Magnus mamma på middag, sill och såna midsommargrejer, efteråt skjutsade vi hem henne till Brunflo och tog en sväng och kollade in fina Jämtland.

På lördagen var det Torvalla som gällde. Mumsig mat och Jerry Springer i massor! :D Mycket trevligt var det. Fick även jättefina (lite försenade) födelsedagspresenter, har fotat men orkar inte lägga in bilderna nu, det får bli en annan dag. Tack för en bra dag!

Igår var det dags för det jag och Siri väntat halvt ihjäl oss på, premiären av Sex and the City. Åh, det var helt fantasiskt. Vilken film, som att se en säsong i sträck, alltså underbart! Nu väntar jag bara på att den ska komma på DVD nån gång... Gå och se!

Nu måste jag gå och lägga mig, ska upp fem. Blä. Fyra veckor till semester...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0