Vilodag

Eftersom jag sovit så dåligt det senaste så tänkte jag försöka ta igen lite idag. Kunde dock inte somna om när Magnus åkte vid sex. Låg vaken länge och funderade på allt möjligt och tillslut bestämde jag mig för att kliva upp. Då somnade jag självklart om och vaknade inte förrän efter tio. Ringde och pratade med farmor som sagt att hon kanske skulle komma in till stan, vi bestämde att hon skulle komma hit på fika, så jag slängde ihop en kladdkaka.

Mysigt att träffa farmor, det var ett tag sedan. Hon fick sin julklapp också, något försenat och hon blev så glad! Vi hade köpt en liten ängel till henne, hon har nämligen sagt flera gånger att hon vill börja samla på änglar och så fick hon tre stycken lotusljuslyktor i mörklila, rosa och turkos. Sådana lyktor har hon också pratat om jättelänge att hon vill ha. Gullfarmor!

Funderar på om jag ska rensa lite i min garderob. Är så dödligt less på alla mina kläder, nu igen.

/M

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Har du min adress?? :-)

2008-01-09 @ 17:27:44
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0