Lista

Var ett tag sen jag hade nån lista senast, så jag lånar en av Lotta, som vanligt. :)

1. Hur gammal är du om fem år?
Fy, det vill jag inte ens tänka på. Nästan 29 ju! Kan inte tro att jag ska bli så gammal.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag ?
Jobbarkompisarna, Magnus

3. Hur lång är du?
167,5cm, fast jag säger 168

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Hm, nån dålig som gick på tv i helgen

5. Vem ringde du senast?
Farmor

6. Vem ringde dig senast?
En tant från ett företag som gjorde en undersökning

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Är ni hemma nu eller? Från Irma

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Om jag bara vill nåt litet, sms, annars orkar jag inte skriva så mycket.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
Trettonhelgen

11. Vilken ögonfärg har du?
Mörkblå

12. När vaknade du i dag?
O6:45 tyvärr

13. Vilken är din favoritsång?
Kan inte välja bara en

14. Vilken är din favoritplats?
Under täcket

15. Vilken plats föredrar du minst?
Soprummet på jobbet en varm sommardag

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I mitt fina hus med ungarna och Magnus

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Var och är fortfarande jätterädd att det skulle börja brinna

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Magnus. Han är så söt!

19. Hur stor är din säng?
180 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Både och.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan, har försökt sova i pyjamas men får panik när benen korvar sig. Usch

22. Hur många kuddar har du i sängen?
6

23. Hur många landskap har du bott i?
2

24. Vilka städer har du bott i?
Östersund, Stenungsund

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota om det är varmt, annars strumpor, raggsockar och tofflor

26. Är du social?
Nja

27. Vilken är din favoritglass?
Många, men en favorit är Mars

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Marängsviss

29. Tycker du om kinamat?
Jajamen

30. Tycker du om kaffe?
Bland, fast jag dricker aldrig

31. Vad dricker du till frukost?
Juice, i bland te eller choklad

32. Sover du på någon särskild sida?
Jag byter sida rätt ofta, men kan absolut inte sova på mage eller rygg

33. Kan du spela poker?
Nej

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja!

35. Är du en beroendemänniska?
Ja, socker

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej

37. Vill du ha barn?
Absolut

38. Kan du några andra språk än svenska?
Hyfsad engelska, lite italienska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, hoppas jag slipper

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet, det finns ingen sandstrand i bassängen

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Sånt som får mig att må bra

42. Äger du dyrbara smycken?
Nej

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Grey's Anatomy

44. Kan du rulla med tungan?
Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Magnus

46. Sover du med gosedjur?
Nej

47. Vad har du för ringsignal?
Nån som var med i telefonen

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nej, mamma kanske har

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Guitar Hero-gitarren

50. Flirtar du mycket?
Nej, jag har aldrig varit bra på sånt

51. Kan du byta olja på bilen?
Hahaha

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, vore konstigt eftersom jag aldrig kör bil

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Marian Keeys senaste, i juni eller nåt.

54. Läser du dagstidningen?
När jag äter frukost på jobbet

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej, men alldeles för många månadstidningar

56. Dansar du i bilen?
Dansa i bilen?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix FM.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Bladpersilja

59. När var du i kyrkan senast?
Trettonhelgen

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Jörgen i SO, Peder i gympa

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Typ 2-3 nätter

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Hm, kommer inte på något extra speciellt som hänt mig det senaste....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0