Katastrof ;)

Av någon konstig anledning är jag aldrig hungrig (eller sugen på att laga mat) när jag kommer hem på fredagarna. Så i söndags när vi skulle skriva veckomatsedeln så bestämde vi att inte köpa nån mat till fredag. Självklart var jag hungrig som aldrig förr när jag kom hem igår. Det slutade med att vi åkte till McDonalds. Satt där och mumsade på min burgare och slöläste på det där pappret dom lägger på brickan. Då märker jag till min stora fasa att McDonalds har tagit bort sin yoghurt med bär på toppen! Katastrof ju, har aldrig ätit något godare än den. Hur kan dom göra så? Har dom frågat konsumenterna (mig) om lov? Blev så besviken, har varit jättesugen på frukost från McD, men nu kan det ju kvitta. Fy.
Så, det var dagens i-landsproblem.

Idag har vi varit och shoppat hatt- och skohylla med och till svärmor. Likadana som vi har blev det, sen åkte vi till Brunflo och fikade och kollade på renoveringen av hennes lägenhet. Jag har knappt sett hur det såg ut innan, men det var väldigt fint nu i alla fall.

Nu ska jag kolla upp salsakurser. Har nästan övertygat Magnus om att vi ska börja dansa det, kul att hitta på något som inte innebär att titta på tv och bra att få röra lite på sig.

Trevlig kväll!
/M

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vet du om att du har en lillasyster som också vill gå salsakurs efter att ha haft det på skolan.
Vad bra att du fått ännu en anledning att inte gå på McD :) Kram

2008-01-27 @ 14:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0