Girlie, girlie...

image89

Jag passade på att ha en riktigt tjejig dag när jag ändå var ensam.
Fixade en bukett med tulpaner, vitt och grönt, fräscht!

Tittade på en skiva Sex and the City, sex avsnitt. Och grät för att Carrie var otrogen mot Aiden, gör det varje gång jag ser de avsnitten. Siri förstår mig och gör likadant.
Sen tittade jag i klädkataloger och gjorde en plan för vad som ska beställas. Roligt. Längtar till våren och värmen som förhoppningsvis också kommer då.
Lyssnade på massor av musik, först lite smörmusik och sen Takida. Reason to cry är en av de bästa låtarna någonsin, kan lyssna på den om och om igen.
Ibland är det skönt att vara ensam och göra som man vill. Och det bästa med det är när Magnus kommer hem och det är vi igen.

Jag måste boka tid hos frisören. Skulle vilja ha ljusare hår, mindre gult. Men det är ju så jobbigt att få utväxt hela tiden så jag tvekar om jag orkar med det. Funderar även på att klippa lugg igen. Men även det är en orkesfråga. För har man lugg måste den stylas varje dag, annars ser det ju fördjävligt ut. Och jag är inte direkt den som stylar håret, någonsin. Borste, snodd, hårnålar för att hålla någonsånär ordning på skiten. That's it.

Blev himla sugen på att åka till ett varmt land och lägga mig på en sandstrand...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0