1,5 år

Ja, idag har jag och Magnus varit ihop i ett och ett halvt år. Stor firardag. ;) Tyvärr har vi knappt träffats eftersom han är i Sundsvall och har kollat på basket. Själv har jag haft en dejt med tv:n, en påse chips och en trocadero. Äntligen slut på jobbveckan. Men när är det tänkt att man ska hinna vila och återfå krafterna? Sover fortfarande dåligt. Har varit less och deppig de senaste dagarna men börjar må lite bättre.

 
Jag längtar efter dig, älskling!
Kom hem och gör allt bra.

Nu ska jag gå och lägga mig. Fast jag blev grymt sugen på att sjunga lite. Undrar om grannarna uppskattar det? Fast dom frågar ju inte precis om jag uppskattar att bli väckt av att de bråkar mitt i natten och skriker så det låter som att dom står bredvid min kudde. Speciellt härligt om man ska kliva upp före fem och de börjar klockan tre på natten. Är något less på att bo i lägenhet.

/M

Kommentarer
Postat av: Helen

Grattis:)

2008-01-12 @ 20:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0