Update

I onsdags hade jag och Siri mystjejdag. Hon kom hit vid halv elva ungefär, vi satte genast igång och bakade några muffins som visst skulle vara väldigt nyttiga. När de var klara drack vi te och smakade självklart på muffinsen. Vi kollade i klädkataloger och pratade inredning och en massa annat. Det var jätteskoj, det är inte så ofta vi har tid att umgås bara vi två nuförtiden.

Igår (fredag) blev vi bjudna på middag hos Ida och Daniel i deras nya lägenhet på Frösön, mysig lägenhet och supergod mat. Vi kollade på Let's dance och i huskatalog.

Idag bjöd vi Jennie, Fredrik och Filip på fika mitt i deras flyttstök. Och jag fick gosa med Filip, så mysigt, fast han har börjat luggas nu, men är man så söt så kommer man undan med det.
När de hade åkt gick vi på husvisning (!). Vår första. Lite spännande och grymt vuxet. Men nån gång måste man ju börja titta, annars får man ju aldrig reda på vad man vill ha. Det svåraste är ju att veta var man vill bo. Dock ser vi tydligen inte ut som några potentiella husköpare då mäklaren inte ägnade oss någon uppmärksamhet. Man måste tydligen vara typ 40 och ha med sig några ungar för att vara intressant för dom. Mycket dåligt tycker jag. 
Efter husvisningen åkte vi till Torvalla och åt middag där, trevligt som vanligt. Lyxigt att bli bjuden på middag två dagar på raken.  

Har nyss beställt en hög kläder. Måste ta tag i den där rensningen av garderoben med, är ju så galet less på alla trasor som ligger där och blänger på mig varje gång jag öppnar garderobsdörren. Och jag har klädångest inför personalfesten om två veckor, går ju aldrig ut nu förtiden så jag har inga gå ut-kläder. Och dessutom ska vi ju bowla, så den som har något klädtips som passar med bowlingdojjor kan ju höra av sig.

Är så sugen på att köpa några nya skönhetsprylar, smink och några goa smörjor till kroppen. Satt och dregglade lite på eleven.se förut, det är så himla kul att få paket därifrån. Hm. Får ta en funderare på vad jag verkligen behöver. Skulle definitivt behöva klippa mig, det har jag väl sagt i snart två månader, men det är ju sååå jobbigt att boka tid. ;) Vill gå en sminkkurs på Make up Store också. Och det snart eftersom jag behöver en ny mascara och tänkte att dom kunde tipsa mig om någon. Jaja, ytliga problem som löser sig någon gång.

Långt inlägg blev det men nu ska jag hoppa i bingen.

Natti!
/M

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Lancôme har suveräna mascaror! Alla tycker visserligen olika, men jag kan iaf tipsa om Défínicils (eller nåt liknande) :-)
Och klädrensningen kan skickas till Frostmätarevägen i Thn där det kan lagras för framtida bruk :-D Nu ska jag dessutom börja jobba så jag behöver lite nytt i garderoben :-)
kram!

2008-02-03 @ 23:08:12
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se
Postat av: Morrhoppan

Ohh vad spännande att ni varit på husvisning :D Trodde aldrig att störstebror skulle komma till det stadiet :P

2008-02-04 @ 18:36:35
URL: http://morrhoppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0