Helgen

Får börja med att berätta om min Alla hjärtans dag. Dagen började med att jag fick en ask med Aladdin chokladhjärtan av Magnus. Kommer inte ihåg så mycket av det, var väldans trött. Senare på dagen när jag jobbade som mest kom Magnus dit med en blombukett. Han är för söt!

 Buketten (förutom att rosorna var mer levande i torsdags)

På kvällen var Magnus ute på galej och jag var med Irma. Vi åt först tacos till middag och sen tittade vi på film och åt godis. Mysigt!

Igår var vi på stan och gjorde lite småshopping. På kvällen var det personalfest på bowlinghallen, först god mat och sen bowling. Det var riktigt roligt. Sen drog de andra på krogen, men jag står inte ut på krogen så jag gick hem och sov i stället. Känner mig gammal och grå. ;)

Idag kom Aron och Irma förbi en sväng medan de väntade på att pappa skulle komma och hämta dom. Nästa söndag fyller dom 17år. 17! Helt ofattbart.
Har sytt massor idag, roligt, men jag blir galen på min symaskin som krånglar hela tiden. På onsdag ska jag iväg och köpa lite mera tyg.

Sitter och sneglar lite på reprisen av Melodifestivalen. Hur kommer det sig att de flesta schlagerlåtarna har så många "stulna" snuttar? Det är inte så ofta andra låtar har det, men nästan varje låt i melodifestivalen har vissa bitar som låter exakt som någon annan låt. Och varför är alla låtarna så dåliga?

Snart måndag igen. Tiden går ju så fort, snart är det sommar! :)

/M

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Madde här din brors...ja:) Va kul och hitta hit! Nu kan jag ju se va du har för dig och hur det går å så! Skulle va kul å höras av nått! Hälsa syskonen så mycket, Irma å Aron 17år!! D e ju helt sjukt...va gamla vi har blivit;) Massa kramar

2008-02-19 @ 23:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0