Dagens

Vaknade i morse till en riktigt kall vinterdag, äntligen! Har väntat på det så jag kunde frosta ur frysen (och ha maten på balkongen så länge). Hade tvättid som är vår stora söndagstradition.
Tog ett rejält tag i garderoben idag, rensade bort en papperskasse med mestadels linnen. Hade modevisning (mode och mode...) för Magnus och jag höll på att skratta ihjäl mig åt min före detta klädsmak. Tur att den förändrats till det bättre. Men en sak gör mig så less. Varför är alla linnen och toppar så korta? Och dessutom krymper dom lite på längden i tvätten? Förstår inte klädskaparna att en glipa över magen är det fulaste som finns. Det är och har aldrig varit snyggt och ingen jag känner vill ha det. Dessutom blir det kallt om man bor där vi bor. Jag minns när det var modernt med "magtröjor", ni vet de som visade typ hela magen, det var väl när jag var typ 13 eller nåt. Uhhuu. Fast jag tyckte det var jättehäftigt då. Det var innan höfterna och kärlekshandtagen utvidgade sig. :D

På eftermiddagen kom Daniel och Ida och hämtade oss, sen åkte vi till Stocketitt och fikade, det var jättemysigt och god fika. När vi åkte tillbaka till stan tog vi en liten svängom på Frösön och kollade in fina hus.

Har rensat bland mina tidningar som hade växt ur tidningsstället nu igen. Det är så skönt att rensa, det är lite av en hobby för mig.

Nu ska jag ta en dusch och sen krypa ner under täcket.

Trevlig jobbvecka på er!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0