Söndag 14 december

Usch, vilken seghelg vi har haft. Men man är ju så trött och sliten. Värre lär det bli och vad får man ut av det? Hela tre dagar ledigt i sträck över julen, jippi. Känns så där värt allt slit.
Jaja, slut på gnäll.

Jag längtar så mycket efter julmaten, skinka i stut och feta prinskorvar, mums! Känns som jag kan äta ihjäl mig. Bara en och en halv vecka kvar...

I onsdags var vi och tog farväl av JFF som dragit till Thailand över jul och nyår. Härligt med lite värme, men jag skulle ju aldrig kunna åka utomlands på jul. Hehe. Men de lär ju komma hem i mitten av januari bruna och utvilade. Och det vore ju inte alls fel, ja nu vet ni ju att jag skulle kunna va i Thailand i flera år utan att bli ett dugg brunare, men utvilad kanske. ;)

I torsdags blev det sen en tur till Brunflo för lite fika och gos med Meja, sötunge.

Snart dax att lägga mig vid tv:n för reprisen på Grey's, sen middag och sen är det slut på den här helgen med. Tiden går för fort...

/M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0