Söndag 3 augusti

Det har hänt mycket! Har verkligen inte orkat skriva ner allt. Vi var i Göteborg och hade trevligt, träffade massor av mysiga människor (ni vet ju vilka ni är), var på grym konsert, svettades halvt (och lite till) ihjäl, fick skavsår som övergick i blålila bölder vilket ledde till att jag blev halt.

Sen vi kom hem har jag trotsat vädret och nästan bara varit inne. Idag är det dock mysigt regn så nu har jag varit ute lite, underbart! Vi har tagit det väldigt lugnt. I fredags var vi i Åre med Siri och shoppade lite, med betoning på lite för min del, Siri hittade dock endel. Bland annat ett par underbara skor, jag tänkte också köpa ett par med gjorde inte det och ångrade mig lite sen. De var vita och guld och såååå fina! Dock sådana skor jag inte har så stor användning för. Men, de hade sett fina ut på skohyllan. :)

Igår var vi och hyrde en film och köpte en. Såg I am legend i går. Väldigt antimarja-film. Och den var väldigt skum tyckte jag, alltså, för det första så avskyr jag äckliga figurer på film, så varje gång de visades så gömde jag mig bakom en kudde. Och sen så slutade den bara helt plötsligt tyckte jag, trodde som att det skulle hända något mer. Idag ska vi se på en väldigt antimagnus-film, 27 dresses som jag och Siri såg på bio, blev så kär i den att jag var tvungen att köpa den. Bra feelgood-film!

I morgon åker vi till Sundsvall för två dagars mys och shopping, IKEA såklart, någon som är förvånad?

         

/M

PS. Eftersom det finns någon lag som säger att man måste fråga om lov innan man lägger ut bilder på människor på nätet och jag är ganska lat och inte orkar fråga alla jag fotar om dom vill vara med på min blogg så får ni stå ut med mest bilder på mig och Magnus. Tur att vi är så söta att se på, haha! Om ni läser det här och gärna vill vara med på bild säg till så fixar jag det. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0