Söndag 24 augusti

Okej, jag har varit sämst på att uppdatera, men jag har varit helt förstörd efter jobbet. Så det så.

Så vad har ni missat? Förutom jobbet då, som jag inte ens ska tjata om, har det inte hänt så mycket alls faktiskt.

Den 11 augusti:


Marja och Magnus, 2år! :)

Idag har vi varit på middag i Torvalla, fint väder så det blev utomhus hela eftermiddagen. Jätteskönt, trevligt och mumsig mat. Och lilla Meja var där, så söt! Tror jag har glömt skriva det, men hon kom tillslut, Magnus brorsdotter.


Meja, 1 månad och två dagar.

Nu är det höst, förutom idag då det var lite sommar. I alla fall så tycker jag att det är himla skönt. Härliga höstpromenader, mysiga innekvällar med filt och varm choklad. Skulle faktiskt (Magnus ramla inte av stolen nu) vilja åka upp till fjällen och gå på en liten vandringstur i höst, ha med matsäck och sånt. Ska försöka styra upp något sådant.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0