Torsdag

Nu har jag jobbat klart för Saba, det känns helt ofattbart, men skönt. Vad ska jag göra med all ny fritid? Som Magnus sa, se om jag kan göra ett större rumpavtryck i soffan. :) Eller kanske ta tag i träningen igen, jag var ju riktigt duktig under semestern. Ja, den som lever får se, det brukar ju inte vara några problem att få tiden att gå.

Tack, för kommentarerna om mina bilder, kul att ni gillar dom! Är lite sugen på en ny kamera. Men jag vet tyvärr hur ofta jag använder min nuvarande, så det vore lite slöseri med pengar. Men det kanske är fotografering jag ska syssla med nu när jag jobbar mindre.

Har varit sjukligt trött idag, det ska bli sååå skönt med helg! Och på lördag blir det middag på Simon & Viktor, det ser jag verkligen fram emot. Maten där är ju hur god som helst.

Nu ska jag äta en pistagebulle (kanelbullarna i affären såg inte alls goda ut) och fira kanelbullens dag och sen ska jag krypa till sängs, kommer garanterat att somna på en gång.

Nattinatt!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0