Ledig dag

Vaknade när Magnus åkte till jobbet, runt kvart i sju. Låg och tittade lite på tv, funderade och tog det lugnt. Klev upp vid nio och tog en dusch, sen la jag mig igen och somnade nästan, men tänkte att det är ingen bra idé, så jag klev upp och åt frukost.
Satte mig vid datorn och pratade med Charlotta på msn och fick se hennes goungar på webkameran, de är ju bara för söta! Kom på att jag också har en webkamera som jag fick när jag skaffade internet, fick en kamera och ett headset. Vi får väl se om jag installerar det någon gång, jag vet inte om jag vill visa hur sunkig jag ser ut när jag sitter och nördar. :)

Så småningom tog jag mig ut från lägenheten. Var och hade upplärning för Saba, igen, börjar kunna det där nu. Men nu var det faktiskt sista gången, för i morgon jobbar jag sista dagen!!
När det var klart gick jag på stan, det var så himla fint väder så jag gick ner till Badhusparken. Först satt jag bara och tittade på vattnet och alla fina färger ett tag. Sen tog jag en sväng runt parken med kameran i högsta hugg. Det är sådana här dagar jag önskar att jag hade en bättre kamera, så man kan leka lite mer. Fick i alla fall några fina bilder.

     

   Sådär, lite fina höstbilder från Östersund.

När jag kom hem satte jag mig på balkongen och åt en glass och drack citronvatten, det var så skönt. Och sen blev det ännu bättre eftersom Magnus kom hem.

Känner mig trött och seg. Har haft både magont och huvudvärk idag, kanske dags för nån förkylning snart, hoppas jag slipper.

Nu är det dags att bänka mig i soffan, onsdagar är min bästa tv-kväll.

/M

Kommentarer
Postat av: Calle

Riktigt tjusiga bilder Marja! :-)

2007-10-03 @ 20:32:16
URL: http://calledonien.blogg.se/
Postat av: Charlotta

vilka fina bilder vännen! guud vilka härliga färger!
men nu får det allt vara bra, jag vill inte se fler bilder från höstiga östersund! ;-)
Kram!

2007-10-03 @ 21:30:01
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se
Postat av: Dryden

Östersund by höst - läckert som få andra ställen!

2007-10-03 @ 21:36:59
URL: http://www.dryden.se
Postat av: Madeleine

åhh vilka vackra bilder! Vilket bildseende du har =) Kram

2007-10-04 @ 23:04:11
URL: http://www.madeleinemattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0