I natt jag drömde...

...något som jag aldrig drömt förut; vi var i Trollhättan och Magnus tog med mig för att visa en jättestor lägenhet som han tänkte köpa till oss. Mina tankar var 1) Varför ska vi bo i Trollhättan? 2) Fast kul att bo nära Överby Köpcentrum :D 3) Jag måste ringa Lotta och åka och hälsa på henne innan jag vaknar. Hahaha....
Mina galna drömmar fortsätter....

Igår kom det snö, det ser ut som jul ute. Fast i helgen skulle det bli +10 så då blir det höst igen (nästan sommarvärme).
Såg precis säsongens första reklam med en tomte i. För nån nässpray. Nu börjar julorgien i alla reklamfilmer. Fast jag längtar ihjäl mig till jul! Fick en katalog från IKEA i går. Vi måste åka dit snart, har en lista som börjar bli galet lång. Wiiee!!

Orkar inte åka iväg i morgon, vill vara hemma och mysa i stället. Jag är bara för osocial. Eller kär kanske. ;)
Igår var det en bebis på besök i min lägenhet, i flera timmar och jag var inte här. Grrrr..... Packade in alla presenter till bebisen igår. Åh, man blir ju helt förstörd av alla små gulliga bebissaker. Hoppas jag får träffa honom snart, men jag har en aning om att Magnus försöker hålla mig ifrån honom, han är nog rädd att bli ersatt av en 6-veckors kille. Och han har nog anledning att oroa sig. Hehe.

Nu ska jag iväg och jobba. Men snart är det helg.
Ha en bra dag på er!

/M

Kommentarer
Postat av: Siri

du måste ju följa! Men jag vet precis hur det känns för jag vill banga jag med. Men Erik sa att det är klart att jag ska åka å käka en toksmarrig middag. Och sen blir det ju frukost, inte vilken frukost som helst utan hotelfrukost!

2007-10-12 @ 14:03:53
URL: http://blog.myspace.com/sirisoder
Postat av: Charlotta

Åååh, vad söt du är som drömmer om mig :-)

2007-10-15 @ 16:24:25
URL: http://UrLottasSynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0