Helgmys

Började gårdagen med en mysig brunch som jag fixade till. Nybakta (i alla fall värmda i ugnen) baguetter med cream cheese, kalkon, tomat och röd lök. Mumsig och ganska onyttig vaniljyoghurt med varma björnbär, hallon och blåbär.  Kokta ägg och mjölkchoklad. Sen var vi mätta som bara den. Slappade en stund och sen tog vi en liten runda med bilen. På eftermiddagen tog vi det lugnt och mös mest. Runt halv sju tog vi en promenad in till stan för vår middag.
Det var lite rörigt på Simon&Viktor, men när vi väl fick vårt bord blev det bra. Supergod mat var det och vi passade även på att käka lite efterrätt som också var hur god som helst. Mums. Blir hungrig bara jag tänker på det. Längtar efter maten i Åre till helgen. Och framför allt hotellfrukosten.

Idag har jag varit seg. Tvingade mig själv att vara vaken och se en film i går kväll, som i och för sig var bra men jag var hur nära som helst att somna. Vi har tvättat som vanligt, Martin och Ulrika var förbi och sa hej. Annars har det varit lugnare än lugnast här. Vi har pratat om en promenad och jag känner att lite frisk luft inte vore helt fel, vi får se hur det går. Det är ju nästan mörkt ute redan!

Hanna och Madeleine ligger och göttar i 30+ och jag är inte alls avundsjuk... ;)

/M

Kommentarer
Postat av: hanna&madde

gumman vi saknar dig i massor!!!! vi har varit ute pa stan och kollat nattklubbarna, fy fan vad vidriga manniskor det finns =) pusssssssss

2007-10-08 @ 04:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0