Vår?

Det var så skönt när jag gick till jobbet i morse. Kändes nästan som det var vår, det känns ju kul när det är full sommar i södra delarna av landet.
Jobbet gick väl bra, massor att göra, som vanligt alltså. Mindre personal som ska göra mer saker går ju liksom inte ihop, men, men.... Fast de nya arbetsrutinerna funkar rätt bra i alla fall!

Efter jobbet gick jag hem, det var varmt. Fixade lite middag, läste några kapitel i boken jag började med i lördags, har läst typ 300 sidor nu. Sen gick vi ut på en mysig promenad. Var och lämnade tillbaka filmerna också.
Det var så skönt att promenera och prata om roliga saker, hus och bebisar och sånt, mina favoritämnen. :)

Har fått klagomål från älsklingen att jag jämt sågar honom i min blogg, men det tycker jag verkligen inte att jag gör.

Men bara så att ni förstår så kan jag säga att han är den mest underbara, fantastiska människan som finns.
Jag är världens lyckligaste som hittat honom (fast jag ska nog inte ta åt mig äran för det...). Love u darling!

Nu ska jag fixa en kopp te innan Simon och Thomas börjar....

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0