skitjobb...

Bullarna...
Bullarna blev smaskiga... Och han åt inte upp så mycket deg, bara kantsnuttarna.

På kvällen var vi hos Daniel och Ida, Ida hade gjort äppelpaj, tyvärr kunde jag inte äta då det var nötter i den. Men jag åt vanlijglass med chokladbanansås.
Dom visade bilder från deras Prag-resa nu i helgen, den som vi tänkte följa med på, men vi hittade inga passande flyg. Tyvärr, det såg hur trevligt som helst ut. Och 25-30 grader varmt...
Dessutom blev jag tipsad om en lokal till ett eventuellt företag. Mitt i stan, bra hyra. Var tvungen att gå förbi där idag och kika lite. Stod och tryckte näsan mot rutan, såg säkert inte alls dumt ut. Med lite renovering och några hinkar färg skulle det kunna bli asbra! Men vi får väl se om jag vågar...

Är i alla fall så sjukt less på mina nuvarande jobb. Usch och fy, man mår ju illa och får ångest av att gå dit. Har varit på det ena nu på morgonen, nu ska jag äta frukost och sen är det dags att dra på nästa. Åh, vad jag önskar att vissa saker var annorlunda...

Snart är det helg i alla fall! Jippi!
Ha en trevlig dag!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0