Ny vecka...

Idag har jag varit så seg, har känts som jag inte fått någonting gjort. Hoppas inte mina kollegor tyker samma sak. :)

Annars har det inte hänt så mycket som är värt att skriva om. Har i och för sig diskuterat lite mer med Hanna om våra planer... och det är alltid lika kul. Vi tycker illa om otrevliga män i telefonen.

Gjorde god middag idag, kotletter, potatissallad, grönsaker, majskolv och champinjoner. Så nu är vi mätta och belåtna. Blir väl lite glass vid tv:n sen. Man måste ju äta lite onyttigheter så inte formerna försvinner innan bikinisäsongen börjar, haha.

På onsdag ska jag dra med syrran på stan. Stackars liten. Men jag kommer vara så nöjd att äntligen få lite sällskap på mina shoppingrundor.

Jag är så kär i min underbara man!!

Nu ska jag sätta mig vid tv:n och dega.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0