Konstgjord banan?

Jodå, jag tog mig ut i går tillslut. Gick en väldigt snabb sväng på stan och sen gick jag till busstorget för att hämta mitt efterlängtade paket från Eleven. Skyndade mig hem och tog en dusch så jag fick prova alla nya produkter. Hade köpt en mumsig peeling med doften "Banana cream pie", blev helt förälskad i den tills min älskling kom hem och tog ner mig på jorden igen, -Den luktar ju inte ett dugg banan, bara konstgjort.... Ja, ja det är ju inte han som ska använda den.
Min nya hårtork var också bra! Mycket bättre än min gamla, en resevariant från Rusta, haha....

Kvällen tillbringade vi framför tv:n, Room Service, Greys Anatomy, sista minuterna av Top Modell och sen fastnade jag tyvärr framför Vem vill bli en Pussycat Doll. Så nu lär jag ju bli fast i den serien också. Suck.

Idag är vi lediga. Mysigt värre. Jag håller på att baka kanelbullar (degen är på jäsning just nu). Jag måste ju träna på min bakning, för enligt Madde är det ju jag som ska sköta den biten när vi bygger hus bredvid varandra. Haha, tror jag får skicka Madde på en bakkurs så jag slipper hela ansvaret för våra bullkalas. :)

Nej, nu har visst degen jäst klart. Får se hur många bullar det blir, älsklingen har hotat med att han ska äta upp all deg.

/M

Kommentarer
Postat av: Madeleine

hahahahha! Jag ska LÄTT gå en bakkurs så tar jag tårtbaket och du kak&bullbiten...eller så slår vi oss ihop, skojigare så! KUL med en blogg MARJA!! ingen blir gladare än jag att följa dig då vi inte ses varje dag numer =) KRAM

2007-05-27 @ 23:09:17
URL: http://madeleinemattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0