Vanlig torsdag

Idag har det gått smidigt med jobben och jag har hunnit med en massa som jag skulle gjort för länge sedan. Ringt flera samtal och suttit i telefonkö länge, länge.

Har inte hänt så jättemycket idag som är värt att skriva om. Har pratat lite mer med Mikaela om hennes brudbukett som jag ska göra, det var så himla skoj. Har suttit och kollat på en massa bilder nu på nätet. Det finns ju så mycket man kan göra.

Det var nästan lite familjefest på jobbet, både mamma och pappa och syster var inne. Kul att man får se dom någon gång i alla fall. Men det blir kanske middag hos pappa i helgen. Måste ju gratulera minstingarna som slutar 9:an i morgon.

Det har öst ner både regn och hagel hela eftermiddagen och början på kvällen. Som tur är har jag min man som kom och hämtade mig på jobbet utan att jag ens bett om det. :) Vi tog en sväng förbi busstorget och hämtade ett paket samt köpte med oss mat från Sibylla. Undrar när jag ska börja på min diet...haha....

Snart helg!!! Ska bli så skönt, jag är helt slutkörd som vanligt.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0