Uppdateringar

Har kommit hem lite sent de senaste dagarna så det har inte blivit något bloggande. Så nu ska jag uppdatera er.

I  måndags var jag hos Therese Forsberg och åt middag. Therese L, Maria och Lisa var också där. Therese hade gjort jättegod kycklingsallad med en massa grejer i, bakat mumsigt bröd och gjort ett stort fruktfat till efterrätt. Det var verkligen jättegott och väldigt trevligt att umgås lite mer med tjejerna än vad man hinner på jobbet. Då blir det mest, hej, hur är det och sen kommer det någon sur gubbe/tant som man måste vara trevlig mot. Det blev några vinglas och lite Bailey's med. Himla skoj, synd att jag skulle upp tidigt dan efter så jag inte kunde stanna så länge. Vi måste göra om det snart!

Igår hände inget jättespeciellt. Jobbade stängning som vanligt på tisdagarna, kom hem och var lite hungrig så jag klämde i mig en chipspåse, nyttig är mitt andranamn.

Idag har jag varit på stan med farmor och syster. Letade efter present till lillasyster som slutar skolan på fredag. Var även och fikade och träffade på Lina som jobbar på Domuscaféet över sommaren. Köpte två Wax-potpourri på Living, Gingercitrus (som luktar lite lakrits tycker jag) och Buttercream. De luktar mums! Var även och köpte en pocketbok samt tre trosor för 99:- på Lindex. Sen gick jag hem och umgicks lite med mannen min.

Kom nyss hem från mitt efterlängtade besök hos frisören! Känner mig nöjd, fast det känns lite ovant måste jag säga. Får lägga upp en bild så ni får se hur det blev. :)

Börjar bli hungrig så snart får jag sätta igång med middagen. Blir min specialare, spagetti med tonfiskröra. Det låter inte så skoj, men det är jättegott. Fråga Magnus så får ni höra, han var väldigt negativ när jag skulle göra rätten första gången, men nu var det han som bestämde att vi skulle äta det idag. :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0