Studentfirande

Började dagen med att gå på Hemköp och vänta på blommorna, som vanligt känns det som. Tillslut blev jag hemskickad av personalen som tyckte det var onödigt att jag satt där. Gick hem och gjorde mig i ordning inför studentfirandet. Sen tog vi en promenad in på stan. Var in på Hemköp där, men dom hade inte heller fått blommorna så jag piffade till de som fanns och sen gick vi upp till Wargen.

Efter att ha trängts och svettats väldigt mycket hittade vi tillslut Emma och fick gratulera och överrösa henne med nallar och blommor. Stod och pratade med henne men sen övergav hon oss för lite flakåkning.
Tog en till sväng förbi Hemköp, fortfarande inga blommor...

Gick hem och vilade och mådde lite dåligt. Sen tog vi en sväng förbi Lugnvik och Magnus kusin som också tog studenten. Efter vi varit där en liten stund styrde vi av mot Torvalla. Emma öppnade paket och sen fick vi skjutsa henne till en fest i Byskogen (dit jag blev sugen på att flytta, såg en asfint hus!). När vi kom tillbaka till Torvalla fick vi äntligen mat. Supergod sådan, åt massor och blev jättemätt. Ändå sitter jag här nu och klämmer i mig en glass....

Efter att Magnus fått myror i brallan ca hundrafemtio gånger åkte vi hem. Planerade hur jag ska plantera i mina balkonglådor/krukor i morgon. Det ska bli så kul!!

Blir nog snart sängdags...
Mannen ligger på soffan och ser väldigt trött ut.

I morgon blir det grillning med jobbet.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0