Sommaren fortsätter

Igår slutade jag tidigt, tog en sväng in på stan och köpte markisväv, ska sy insynsskydd till balkongen. Köpte även en jättefin picknickkorg. Så när jag kom hem fixade jag i ordning lite smarrig picknickmat och sen gick vi till parken här ovanför och åt och myste. Det var jättegott och trevligt framförallt.


Picknickkorgen

Idag har varit en rätt jobbig dag. Började med att blommorna var två och en halv timme sena. Väntade och väntade och bröt nästan ihop. Sen fick jag stressa som en jäkla idiot. Hann i alla fall med en sallad tillsammans med älsklingen innan jag började på willys. Där var det verkligen ett växthus idag, så jäkla varmt att man nästan tuppade av. Plus att det var så sjukt mycket kunder och lite personal. Men Therese var tillbaka, skojigt!!

När vi slutat hängde jag med Hanna och Jocke till hemköp, köpte glass och popcorn till älsklingen, han tycker verkligen om det. :)

Nu ska jag snart stupa i säng, man blir så himla slut av den här värmen, men jag ska inte klaga utan njuta av den så länge den varar.

Vem kom förresten på att det är "coolt" att ha på sig solglasögon inomhus till exempel på affärer, har sett hur många som helst idag som har det, mest unga tjejer och killar. Det ser så jäkla töntigt ut, dessutom blir man automatiskt misstänksam mot någon som inte visar sina ögon. Snälla ta av er brillorna när ni kommer in!

Well, nu ska jag sluta gnälla och gå och pussa på min man i stället.

Trevlig nationaldag i morgon.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0